SICAK SOHBET KIZLARLA CHAT KIZLARLA SOHBET




İYİ SOHBETLER DİLERİZ..

SALSA-DERGİ.BLOGSPOT.COM

YORUMLARINIZI BEKLERİZ

Salsa Dergisi Ropörtaj

Hepsi "Dördüncü Olmayacak" Salsa Dergisi

Hepsi’nin gündeminde neler var şu anda?
♥Eren:Senaryosunu çalıştığımız bir televizyon projesi var.
Bu üçlüye biri daha katılacak mı?Yeni ortağınız erkek olur mu?
Cemre:Böyle devam edeceğiz.Aramıza, cinsiyeti ne olursa olsun kimse girmeyecek.
Eren:Cinsiyet ayrımı yapmıyoruz ama kimseyi de almayı düşünmüyoruz.
Yasemin:Kimse “Yeni biri gelecek mi?” diye düşünmesin, çünkü öyle bir şey olmayacak.
Kadın kadına kavga, bir savaşa bedelmiş.Kavga edince barış için ilk adımı kim, nasıl atıyor?
Cemre:Değişir.Çok sık kavga etmiyoruz zaten.Çabuk parlar, çabuk söneriz biz.
Eren:Ah, bilemedim şimdi!Bizde kimse birbiriyle küs kalmak istemeyeceği için ilk adım herkesten geliyor ve kolay halloluyor.
Yasemin:Biz tartışıyoruz, kavga denmez aslında.
Diyorlar ki; Grubun en esprilisi Eren, en çılgını Cemre, en çapkını Yasemin!Öyle mi?
Cemre:Çılgın olmayan biri yok zaten.Bilmem, hiç böyle düşünmemiştim.
Eren:Herkesin ‘en’leri bunlar değil.Ama bizde herkesin dönemsel ‘en’leri alabiliyor.
Yasemin:Hahahah!Sadece gülüyorum ben buna.
Sinema filmi çekiyordunuz, ne oldu?
Eren:Şimdilik rafa kalktı diyelim.
Yasemin:Baştan yapılanmak zorunda.Çünkü artık üç kişiyiz.
Hoşlandığınız erkeği testten geçirir misiniz?
Cemre:Hayır, geçirmem.
Eren:Paylaşımlarımız arttıkça kendi notunu kendi yükseltmeli.Ben kimseye test yapmam.
Yasemin:Tabii ki, hatta sadece ben yapmam, kızlar da dahil olur.Heygirl Ağustos Sayısı (3)
En yakışıklı lider hangisi?
A- Sarkozy B- Obama C- Putin D-Berlusconi
Cemre:Obama.
Erem:Kesinlikle Mustafa Kemal Atatürk.Ama sizin cevaplarınıza göre; Obama ve Putin.
Yasemin:Obama.
Bir erkeğin ayaklarınızı yerden kesmesi için yapması gereken 5 şey nedir?
Cemre:İyi kalpli, temiz, saygılı, komik ve hayatın farkında olması gerekiyor.
Eren:Sevgisini göstermeli.Sürprizli olmalı, benimle oradan oraya gezmeli, yemek yapmalı, renkleri olmalı.
Yasemin:Saygılı, temiz, sosyal, iş sahibi olmalı ve hayattan ne istediğini bilmeli.
Ulaştığınız kitle hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cemre:Bizim mükemmel bir kitlemiz var ve ben onlara aşığım.
Eren:Son derece akıllı, zeki ve her şeye çok açık bakabilen bir nesil olduğunu düşünüyorum.Onlara karşı her zaman çok dikkatli olmalısınız.Çünkü en ufak hatada vazgeçebiliyorlar.Hep en güzeli ve en iyiyi isteyen ve elde eden bir nesil.Dikkat!!!
Yasemin:Onlar bizi örnek alıyor.Bu yüzden yaptıklarımıza iki kat daha fazla dikkat ediyoruz.Onlara karşı olan sorumluluğumuzun boyutunun farkındayız.
Müzik dışında HEPSİ’nin hayatında ne var?
Cemre:Ne ararsanız var; dostluk, eğlence, huzur…
Eren:Sinema, tiyatro, spor ve fotoğraf.
Yasemin:Arkadaşlık ve dostluk var.Ben, mesela fotoğraf çekiyorum.Arabalara ilgim var.Spora gidiyorum.Vakit buldukça da geziyorum.
Yeni albümde yeni soundlar denenecek mi?
Eren:Bakalım neler olacak?Yeni fikirlerimiz var ama netleştirmedik daha.Hayırlısı olsun.
Cemre:Tabii ki hoşumuza giden bir sound olursa denemek isteriz.

0 yorum:

Yorum Gönder